Eriikka Sailo – Etusivu Selkokieli

Tällä sivulla kerrotaan sivuston tärkeimmät asiat selkokielellä.


Tervetuloa tutustumaan!WP_20150707_16_22_28_Pro

Olen psykoterapeutti. Psykoterapia on keskusteluapua. Siellä puhutaan ajatuksista, tunteista ja vaikeista asioista.
Työskentelen psykodynaamisen terapian mukaan.

Valvira on hyväksynyt minut psykoterapeutiksi. Olen Kelan psykoterapiapalveluiden tuottaja.

Voimme tavata myös etänä.

 

Vastaanottoni on Merihaassa.

Vastaanoton hinta:

Yksityisvastaanotto: 105€/45min

Pariterapia: 195€/90min

Ajanvaraus: info@eriikkasailo.com  

 


Tausta

(selkokielinen teksti tulee pian)

Psykodynaaminen psykoterapia
(selkokielinen teksti tulee pian)

Tietosuoja

(selkokielinen teksti tulee pian)

 


IMG_20200329_163020.jpg